• Kalorie 1970kcal

Spokojna rozjazdówka po duathlonie

Niedziela, 7 kwietnia 2019 · dodano: 07.04.2019 | Komentarze 2

Wczoraj byłem na zawodach, więc dziś miałem zamiar wyskoczyć na małe rozjeżdżenie. Byłem zmęczony, bo wczoraj wstałem o 4:30, jechałem 240km autem w obie strony, a po powrocie do domu nie odpoczywałem. Mimo to wstałem o 7 rano. Wiedziałem, że muszę wyjechać, bo pogoda piękna i szkoda zmarnować takiego dnia. Planowałem wyjechać o 10, ale miałem problem z motywacją. Na szczęście z pomocą przyszedł mi Baka, który o 9 napisał czy gdzieś wyskoczymy. Uszykowałem się więc i o 10 polecieliśmy na Dobrzycę. Potem boczkami na Jarocin i Żerków. Z tego względu, że w sierpniu jedziemy na TdP Amatorów musimy przygotować się na góry. Żerków to idealne miejsce. Jest tam fajny zjazd, dość długi i o nachyleniu chyba 10%. Mała pauza na szczycie obok punktu widokowego i dzida na dół. Zjazdy też trzeba potrenować. Dojechaliśmy do pobliskiego Śmiełowa i wróciliśmy na górę. Potem nawrotka, znowu zjazd i od razu pod górkę. Trzeci zjazd i polecieliśmy na boki i znowu od drugiej strony wjechaliśmy do Żerkowa. Teraz już normalnie do domu przez Grab i Czermin. Wyszło ładne 90km. Dziś też testowałem nowe rękawiczki. Stare były ze mną ponad cztery lata i już się wysłużyły. Wybór padł na Giro Jag. Mają świetny kolor i pasują mi do stroju. A przede wszystkim są mega wygodne. Dobre, grube gąbki na dłoniach, a na wierzchu cieniutki, oddychający materiał. Na prawdę świetna jakość wykonania tych rękawiczek. Dobry trening, jechało się super, więc dobrze, że się zebrałem.

Widoczek z punktu widokowego w Żerkowie
Widoczek z punktu widokowego w Żerkowie © tomstar

Pauza przed Grabem
Pauza przed Grabem © tomstar
Kategoria |50-100KM|, Z BAKĄ|

| 17:05 niedziela, 7 kwietnia 2019 | linkuj Cieszę się, że moje wpisy kogoś interesują i cieszę się tym bardziej, że są motywujące :) Pozdrawiam i dziękuję. Życzę coraz więcej przejechanych kilometrów.
BikeAmatorka | 16:58 niedziela, 7 kwietnia 2019 | linkuj Dzisiaj nadrobiłam parę wpisów. Jak zwykle fajnie się czyta i super fotki :) nigdy nie byłam w Żerkowie, moje amatorskie trasy są raczej na wschód od Pleszewa no i nie tak dalekie oczywiście. Ja się motywuję czytając Twojego bloga bo sobie myślę pan Tomek jeździ po 100 km a mi się czasem nie chce 5 km przejechać. Dziś ok 10 km przejechałam:) pozdrawiam:) dla pana Baki również pozdrowienia ;)

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa akzes