Maj, 2023

Urlopowo

Czwartek, 4 maja 2023 · dodano: 04.05.2023 | Komentarze 0

Zrobiłem sobie przedłuchę po majówce i mam jeszcze dwa dni wolnego. Pogoda jest dzisiaj fantastyczna, więc nie może być inaczej niż wyjazd na 100km. Jadę o 9 rano. Jest cieplutko, bez wiatru i słonecznie. Jadę dużym kółeczkiem dookoła Kalisza. Spokojnie i bez spiny. Po wczorajszym wyjeździe jestem troszkę zmęczony. W połowie drogi robię sobie małą pauzę. Potem lecę dalej do domu. Objeżdżam Kalisz przez Skalmierzyce i boczkami wracam do domu. O 13:30 jestem w domu.

Trasa na Tłokinie
Trasa na Tłokinie © tomstar
Pauza za Kaliszem
Pauza za Kaliszem © tomstar
A taki sobie potoczek
A taki sobie potoczek © tomstar
Selfik na porwocie
Selfik na porwocie © tomstar

• Kalorie 2042kcal

Bardzo przyjemny wyjazd

Środa, 3 maja 2023 · dodano: 03.05.2023 | Komentarze 0

Wczoraj zrobiliśmy sobie dzień odpoczynku. Mocno wiało, a przede wszystkim miało padać. Od rana rzeczywiście padał deszcz, ale bardzo szybko przestał i zrobiło się sucho. Ale nie ma co ryzykować. Lepiej odpocząć i przy pewnych warunkach pojechać dziś. Dziś zatem wiaterek słaby, słoneczko za chmurami i zadziwiająco chłodno. Nawet w bluzie czasem było tak sobie. Jedziemy na Zagórów, bo tak mamy wiatr. Ale tym razem Baka wyznacza inne boczki, bo nasz standardowy powrót jest w remoncie i duży kawałem drogi jest rozkopany. Lecimy prosto na Zagórów, potem troszkę kluczymy wzdłuż autostrady i boczkami wracamy. Jechało się bardzo dobrze. Dzień pauzy zrobił swoje i czułem się bardzo dobrze.

Droga do Zagórowa

• Kalorie 2099kcal

Kobyla Gora

Poniedziałek, 1 maja 2023 · dodano: 01.05.2023 | Komentarze 0

Wczoraj wpadł nam do głowy pomysł, żeby pojechać na Kobylą Górę, Wiaterek mamy północny, więc będzie to bardzo dobry kierunek. Niestety, żeby dojechać na szczyt i wrócić do domu to spokojnie wyjdzie ponad 200km. Wymyśliliśmy więc, żeby pojechać autem do Odolanowa i zaoszczędzić 100km, a wyjazd zacząć właśnie stamtąd. Dzięki temu możemy pojechać dalej i zwiedzić nowe miejsca. Wyjeżdżamy o 8, o 9 jesteśmy w Odolanowie. Małe szykowanko i w trasę. Niestety wieje dość mocny wiatr i do Kobylej Góry jedzie się dość ciężko. Na szczęście wszystko wynagradzają nam podjazdy i widoczki na szczycie. Chwilę odpoczywamy na górze i jedziemy dalej. Bardzo szerokim łukiem objeżdżamy Kępno. Szukamy bocznych dróżek, spokojny i wąskich tras przez lasy i wioski. Jest pięknie i spokojnie, jedzie się bardzo przyjemnie. Po drodze robimy jeszcze jedną pauzę i przez Ostrzeszów wracamy. Z Ostrzeszowa mamy już wiatr w plecy, nowy asfalt, więc docisnęliśmy i ostatnie 25km ciśniemy na maksa. Dzięki temu podbijamy średnią z wyjazdu o 2km/h. Na koniec wyszedł dobry interwał. Wyjazd super i wpadło przy okazji kilka nowych gmin.