Spontaniczna Kobyla Góra

Sobota, 27 czerwca 2020 · dodano: 27.06.2020 | Komentarze 0

Wczoraj wieczorem rowerek znowu miał spa. Całego go umyłem i nasmarowałem. Dziś jadę sam, bo Baka dobija ten miesiąc do maxa. Chce wykorzystać każdą możliwość i zrobić najlepszy miesiąc. Tak więc mam wolną rękę. Wyjeżdżam o 9 rano. Wiatr wieje z południa więc mam plan jechać do Odolanowa. Tam miałem odbić na Krotoszyn i wrócić. Jednak od samego początku w głowie tliła się myśl o większym dystansie. Nie wiedziałem jak mi się będzie jechać, więc wszystko miało wyjść w praniu. Szybko jednak postanowiłem, że wydłużam trasę. Od razu pomyślałem o Kobylej Górze. Mam dobry wiatr i spokojnie mogę tam pojechać. Co dalej? Miałem wymyślić na miejscu. Lubię tędy jeździć, są tutaj dobre drogi i dużo lasów. W Kobylej Górze zrobiłem małą pauzę na rynku. Tym razem nie pojechałem na szczyt. Gdy siedziałem na rynku przeanalizowałem gdzie dalej jechać. Myślałem o Ostrzeszowie, ale nie ma tam dobrej drogi, tylko główna wojewódzka. Nie ma sensu tam jechać. Postanowiłem więc bokami pojechać sobie do Międzyborza. Jest tutaj świetny boczek i fajna droga. W Międzyborzu zrobiłem pauzę na piwko i uzupełnienie zapasów. Potem przeleciałem bokami tak żeby od innej strony wrócić do Odolanowa. W Odolanowie wjechałem jeszcze na stację na parówę i kawę. Po małej pauzie znanymi już bokami poleciałem do domu. Mam teraz z wiatrem i leci się świetnie. Zrobiłem jeszcze małą pauzę po drodze i chwilę przed 16 jestem w domu. Świetny wyjazd mimo, że jest gorąco i słońce wyciąga resztki sił.