Wypad ekipą do Kórnika

Sobota, 5 lipca 2014 · dodano: 05.07.2014 | Komentarze 5

Na ten wyjazd szykowaliśmy się już od jakiś trzech tygodni. Trzeba było zgrać terminy tak aby pojechało nas jak najwięcej. Chętnych było sześciu, w tym Grzegorz i Gajor zaczynający dopiero zabawę z rowerem. Umawiamy się na 6 rano na rynku w Pleszewie. Startujemy do Czermina, tam dołącza do nas Wojtuś. Kierujemy się na Żerków, po drodze jednak mała korekta trasy i nadkładając trochę jedziemy na inny niż wcześniej ustalony prom. Tempo mamy bardzo dobre, bo utrzymuje się ono przez całą drogę na poziomie około 27km/h. Przebijamy się przez Warte i dalej kierujemy się na Krzykosy żeby przeciąć trasę na Poznań. Pogoda bardzo dobra, słaby wiatr i chmury zasłaniające słońce. Do Kórnika dojeżdżamy chwile po 10. Najpierw śniadanie, trzeba coś konkretnego wciągnąć, bo po drodze stacji żadnej nie było. Około godzinki przerwy, posiłek w McDonaldzie i lecimy do Zamku. Tam mała przerwa, kilka zdjęć i wracamy do domu. Tempo nam trochę spadło, ponieważ chłopaki zaczynali czuć powoli zmęczenie. Ale jak dla mnie wielki szacun dla Grzegorza i Gajora, którzy rzucili się na głęboką wodę i od razu zaatakowali tak duży dystans. Wiaterek trochę się wzmógł, robiliśmy troszkę więcej przerw, ale kilometry uciekały nam ładnie. Z powrotem mieliśmy pojechać trochę krótszą drogą, ale okazało się, że prom w soboty pływa tylko do godziny 10, więc z przymusu musieliśmy wrócić tą samą drogą. Zahaczyliśmy jeszcze o Śmiełów i Żerków i powoli kierowaliśmy się do Pleszewa. Z planowanych 150km zrobiło się nam 180km. Zmęczenie dało się we znaki wszystkim, ale ogromny podziw za siłę woli i odwagę. Wyjazd świetny w naprawdę świetnym towarzystwie. Oby takich jak najwięcej.

Rynek Pleszew 6 rano
Pokazówka © tomstar
Zamek w Kórniku
Zamek w Kórniku © tomstar
Pauza w Krzykosach w drodze powrotnej
Pauza w Krzykosach w drodze powrotnej © tomstar
Ja też chce być na zdjęciu
Ja też chce być na zdjęciu © tomstar
Gajor zmarł :)
Pałac w Śmiełowie © tomstar
Punkt Widokowy na Śmiełów i okolice
Punkt Widokowy na Śmiełów i okolice © tomstar
Pożegnalna fotka przy wjeździe na Pleszew
Pożegnalna fotka przy wjeździe na Pleszew © tomstar

Marciak | 20:04 poniedziałek, 7 lipca 2014 | linkuj ja też chcę!
| 05:06 poniedziałek, 7 lipca 2014 | linkuj Grzesiu proszę nie śmiać się z Wojtusia :P
Romulus pytaliśmy ludzi po drodze i stwierdziliśmy, że polecimy znaną już drogą, nie chcieliśmy szukać :) a przy okazji dobiliśmy parę km.
Działo zapraszam, podejrzewam, że długo nie będziesz musiał czekać :)
romulus83
| 20:11 niedziela, 6 lipca 2014 | linkuj Fajny trip. Jakby co, to je te promy znam na pamięć. :) Wystarczy zapytać. Była jeszcze opcja powrotu przez most kolejowy w Solcu. I dalej przez Chociczę. Następnym razem daj znać, chętnie oprowadzę po moich fyrtlach. :) Aha, jeszcze mieliście prom w Czeszewie. Płatny, bo należący do Nadleśnictwa Jarocin, ale to tylko 2 zł za rowerzystę z rowerem. :)
Grzegorz | 18:12 niedziela, 6 lipca 2014 | linkuj Fajnie bylo tylko Wojtus pomylil sie troche co kupil :D Wojtek to ktm rower a nie cross, wiec rowami nie jezdzimy :D
Działo | 19:18 sobota, 5 lipca 2014 | linkuj Ogień. Jestem pod ogromnym wrażeniem. Zapisuje się na następną wyprawę. Pozdrawiam.

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa arato