Czerwiec, 2014

Oj ciężko, ciężko...

Niedziela, 15 czerwca 2014 · dodano: 15.06.2014 | Komentarze 0

Miałem takie plany na weekend, chciałem zrobić co najmniej 200km, a tutaj niestety pogoda nie pozwoliła. Może nie było za dużo deszczu i temperatura nie taka straszna, ale za to wiało niemiłosiernie. Dlatego wczoraj tylko 30km, a dziś wyglądało, że mogę wcale nie pojechać. Jednak na wieczór szybki rzut okiem za okno, wiatru już nie ma, można się przejechać. Ze względu na niedosyt postanowiłem puścić się na sprincik do Dobrzycy. Przez cały dzień ssało mnie w dołku i co chwila jadłem, więc musiałem to gdzieś dzisiaj spalić. Nie jechało się dobrze, zabrakło siły w nogach do pedałowania. Mimo to w miarę dobry czas.

dystans: 31,10km
czas: 1,01,10
prędkość: 30,51km/h
średnia: 1,57 min/km

Już po
Już po © tomstar

Wietrzny standardzik do Dobrzycy

Sobota, 14 czerwca 2014 · dodano: 14.06.2014 | Komentarze 0

Wstałem dziś bez żadnego problemu. Ale niestety za oknem bardzo pochmurnie, a przede wszystkim wiał silny wiatr. Zrobiłem sobie kawę, usiadłem przed kompem i już miałem nie jechać. Ale o 7 stwierdziłem, że co mi tam wiatr, przejadę się chociaż szybko do Dobrzycy. Trochę poruszać się trzeba. Oczywiście całą drogę bardzo mocno wiało. Wziąłem ze sobą wiatróweczkę. Nie jechało się jednak źle, szkoda że pogoda niespecjalna, bo miałem ochotę na jakiś większy wyjazd.

Merida w Dobrzycy
Merida w Dobrzycy © tomstar

Standardzik

Wtorek, 10 czerwca 2014 · dodano: 11.06.2014 | Komentarze 0

Dziś szybka trasa standardem do Czermina i Dobrzycy. Jak zwykle ruszamy z Miłoszem o 21. Pogoda jest świetna to i jedzie się świetnie. Spokojnie dojechaliśmy do Dobrzycy. Mała pauza na rynku i do domu.

Czermin
Czermin © tomstar
Kotlin
Kotlin © tomstar
Dobrzyca
Dobrzyca © tomstar

Pleszew - Ostrów - Kalisz - Pleszew

Niedziela, 8 czerwca 2014 · dodano: 08.06.2014 | Komentarze 0

Wstałem dziś jak co dzień o godzinie 6. Małe przygotowanie, kawka i ruszam w drogę. Niestety jadę sam, bo chętnych do towarzystwa zabrakło. W sumie sam nie wiedziałem jak dziś pojechać. Wymyśliłem sobie, że pojadę na Ostrów, a potem się zobaczy. Pogoda dziś fantastyczna i jechało się super. Miałem tyle sił i chęci, że i 200km bym dziś zrobił. Z Ostrowa pokierowałem się wioskami na Kalisz. Jechałem nowymi trasami, których jeszcze nie znam. Potem w Kaliszu kieruję się już z powrotem na Pleszew przez Gołuchów. Gdy zbliżało się południe zaczynało robić się coraz goręcej. Trzy litry wody poszły. Ale wypad jak najbardziej udany. Czuję się wyśmienicie. Teraz czas na uzupełnienie spalonych kalorii przy grillku :)

Droga do Raszkowa
Droga do Raszkowa © tomstar
Park w Raszkowie
Park w Raszkowie © tomstar
Tradycyjna kiełbaska na stacji w Ostrowie
Tradycyjna kiełbaska na stacji w Ostrowie © tomstar
Ostatni przystanek w Gołuchowie © tomstar

Nie całkiem solo

Piątek, 6 czerwca 2014 · dodano: 07.06.2014 | Komentarze 0

Nosiło mnie żeby wsiąść na rower już od wczesnego popołudnia. Niestety wcześniej niż o 20 nie miałem na to czasu. Umówiłem się z Miłoszem na 21, ale wyskoczyłem z domu już po 20. Pojechałem sam na małą rundkę dookoła miasta i potem poleciałem po Miłosza. Dziś prezentacja w pełni nowego stroju. Troszkę się jednak przeliczyłem, bo wieczór chłodny i trochę zmarzły mi ręce. Lecimy standardem do Czermina, Kotlina i na Dobrzycę. Mała pauza na rynku w Dobrzycy, focia i do domu.

Pokazówka u Miłosza
Dobrzyca © tomstar

Wietrzny poranek

Niedziela, 1 czerwca 2014 · dodano: 01.06.2014 | Komentarze 0

Ech, ten runtastic. Znowu miałem problemy z tym programem. Nie włączył się na starcie i dopiero po 13km skapnąłem się, że nie liczy mi trasy. Tak więc włączyłem runtastica i pojechałem dalej. W domu musiałem wyedytować trasę i czasy. Pojechałem małym kółkiem dookoła miasta, zahaczyłem o Grodzisko, Tursko i Gołuchów. Dziś zimniej niż wczoraj, więcej chmur i stanowczo mocniejszy wiatr. Końcówka była już dość męcząca. Na całe szczęście nie planowałem dłuższej trasy, więc spokojnie dojechałem do domu.